Piłkarska imprezka

W kilka dni temu synek mojej przyjaciółki Pawełek obchodził swoje 6-te urodziny. Postanowiłyśmy urządzić dla niego niezapomnianą imprezę urodzinową. Pawełek gra w piłkę i bardzo to lubi, więc długo nie zastanawiałyśmy się nad tematem przewodnim urodzin. Ja zrobiłam zaproszenia z piłką, a później też inne dodatki - chorągiewki na patyczkach, winietki na słomkach, topy na muffinki oraz trzy girlandy. Udekorowałam zieloną wstążką szklaneczki i miseczki na stole. Upiekłam również ciasteczka-*boiska* (nie udały się idealnie, bo dekorowałam je po raz pierwszy, ale dzieciom smakowały). Mama Pawełka kupiła piłkarskie talerzyki i kubki i upiekłam baaardzo ładny tort-*boisko* z bramkami i piłkarzami - wyglądał lepiej niż z cukierni! A tata Pawełka zrobił mini-wersje boiska piłkarskiego do zabawy.
Imprezka się udała, dzieci były zadowolone, a ich mamy, z tego co słyszałam, gratulowały pomysłu. A ja bardzo się cieszę ze moje prace się podobają ludziom. ;)
Pozdrawiam!