Zaproszenie ślubne w brązie

W końcu jestem w domu... Chociaż właściwie to już nie jest mój dom, tylko dom moich rodziców, dom, gdzie się wychowałam. Ale i tak zawsze będę tutaj *swoja*.
Mam przed sobą cały miesiąc, żeby trochę odpocząć od domowych codziennych obowiązków i wykorzystać ten czas wolny dla siebie. Ale moje główne plany - zająć się w końcu porządnie blogiem, żeby był interesujący dla nowych czytelników, no i oczywiście nowe projekty! A pomysłów mam sporo! Muszę jeszcze tylko popracować nad wykonaniem zdjęć, żeby zachęcały do oglądania i zamawiania moich prac. Bo wiem, że te poprzednie były średnie. Ale się poprawie!

A nowy projekt na dzisiaj - to jeszcze jedno zaproszenie ślubne, wykonane w moich ulubionych kolorach - brązie i kremie. Jest skromne, również jak i poprzednie nie ma zbędnych dodatków i zdobień. Dla tych, którzy wolą klasykę.

Jak Wam się podoba? ;)