I znów USTA... :)

Choć ostatnio miałam dużo nowych projektów, dostaję również zamówienia już robionych kiedyś przeze mnie produktów. Tak było tym razem, kiedy Pani Ania z Warszawy zamówiła u mnie podziękowania dla gości oraz winietki z kompletu USTA. Wstępnie to miały być osobno ciasteczka w woreczkach z metką i winietki. Lecz później jednak Pani Ania się zdecydowała je... połączyć! :) Zaproponowałam więc jej inny sposób zapakowania *ust*. Metka była podwójna i prostokątna. Mieściła imię każdego gościa z przodu, a z tyłu - podziękowanie za przybycie. W tym zamówieniu nie wycinałam ust i wąs osobno, lecz zaprojektowałam je na metce i wydrukowałam.
Powiem szczerze, że po raz pierwszy wysyłałam takie *kruche* zamówienie kurierem. Dlatego bardzo się martwiłam czy dotrą wszystkie ciasteczka calutkie. Włożyłam nawet kilka zapasowych *ust* oraz wstążek - w razie wu. :) Ale na szczęście, paczka dotarła do Pani Ani beż żadnych problemów, i po otrzymaniu maila z potwierdzeniem i podziękowaniem za paczuszki odetchnęłam z ulgą. Udało się! ;)